måndag 11 februari 2013

Länge sedan!

Bloggen får ingen tid i mitt liv längre x)
Så viktig är den ju inte! ;)

Men mitt liv är fullbokat med att plugga, ta körkort, rida, träna och just nu var sjuk! -.-'
Har varit hemma hela förr förra veckan, så förra veckan var jag halv krasslig och nu är j ag ordentligt sjuk så får absolut inte träna!
Vilket gör mig väldigt frustrerad och jag får abstinens och är arg och sjuk, har ont lite överallt och allmänt grinig!
Stressad med plugg och körkort osv så inte en helt igenom trevlig person just nu :P
Men hoppas verkligen att det blir förändring bara jag blir frisk igen!!

Var för övrigt ut på äventyr till Bollnäs i helgen, gick på super bra Praise och möte!
Sov på Scandic (Lyx!!!!!!) med Esther! :)
Så det var inte helt dumt! ;)

100% fokus på att bli friskt nu!!
Tagga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar