söndag 24 februari 2013

Kötta!!

Igår var en kötta dag för mig och Evelina!
Hon kom hit och så tog vi en 3 h powerwalk, super nice! Sen fortsatte vi att gå bara vanligt i 2 h innan vi kom hem, bytte om och åkte till Brynäs vallen för lite skridsko åkning! Åkte 2 h där också ^^
Så idag är jag mööööör i kroppen med det känns så sjukt gött!
Började dagen med världens godaste fruktsallad till frukost och sen 1 h promenad :)
Vidare med en kopp kaffe i solen!
Underbart!!

Synd nog så vände turen för mig när jag skulle ner till stan och käka med familjen!
Hamnade i en klämd situation och backade in i en bil, och inte vilken bil som helst utan en riktigt fin gammal Jaguar! -.-'
Kände mig så dum! Men hann inte se det innan det var för sent! :/
Men det löser sig!

Nu har jag faktiskt myst ner mig under täcket i sängen med lite glass, dock så var glassen ingen bra idé!
Har as ont i magen nu för jag inte är van med den mängden socker eller mjölk!' :(

Nåja, jag lever och ska förmodligen träna lite senare och imorgon är en ny dag!
Heja!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar