torsdag 16 augusti 2012

Ponnycupen!

Igår var det dressyr :)
Min Lb:1 debut som slutade på 55,17%
Jag blev väldigt nöjd med det för Dusty var lite stel och hade nog lite träningsverk. Dessutom verkade hon väldigt trött överlag så hon var inte riktigt med på noterna :/
Men själva ritten gjorde vi bra bägge två!
:)

Idag var hoppningen :)
Debut i en meter om man inte räknar km som var lite si och så :P
Men det gick as bra!
Trodde hon skulle vara helt trött och slut men när jag väl satt upp så fanns där ganska mycket kraft :)
Hoppade fram på räcke två gånger och sen in :)
Vi gjorde det faktiskt väldigt bra!
Det blev dock ett stopp där jag släppte henne för tidigt så hon vågade inte hoppa utan mig :)
Men jag är riktigt nöjd ändå!

Nu laddar vi om för tävling på gräs på söndag i Älvkarleby :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar