söndag 12 augusti 2012

Bra dag!

Vaknade hos Esther och gick upp tidigt för att hjälpa Martina med hästarna vid ryttarstugan!
Sen åkte jag hem och packade och fixade för att åka till stallet :)
Där fixade jag Dustys man jätte fint!
Blev otroligt nöjd och det stors plusset var att jag faktiskt fick rycka henne!!
Ingen har någonsin fått det förr! :D
Glaaad!
Sen var det träning som gick super!
Hon var framåt och tog tag i hinder och hoppade bra!
Jag gjorde några ryttarmissar och måste jobba mer med galoppen nu efter sommaren men det kändes ändå awesome!
Ibörjan hade hon dock ingen substans i kroppen..bara sladder och gick mot skänkeln och sådär..
Men efter lite uppvärmning och sådär så blev hon jätte fin!
Formen var också kanon så allt kändes bra idag! :D

Så hemma blev det kräftor till middag och nu myser jag hemma hos Esther med glass :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar