måndag 16 juli 2012

Dusty <3

Idag har jag varit med Esther och vi bestämde att vi skulle ut till Mirage och träna lite :)
Vi cyklade -.-'
Satte på honom sadeln idag, och det var ju inga problem!
Lite skygg över ryggen men inte farligt!
Sen ville jag åka ut till Dusty på betet :)
så tog cykeln dit också!
Det var lite jobbigt men inte så farligt!
Godast där, hon blev faktiskt glad och se mig!
Så fort vi kom gick hon upp till staketet och stod där och ville gosa!
Mysigt!
Så kliade henne i pannan och pussade på henne tills Diva kom och förstörde allt! :P
Gick iväg och godast mer så råkade jag luta mig mot tråden så både hon och jag fick en stöt :(
Usch!
Men fick klappa på henne lite mer innan vi gick, men det var ändå synd :/
Mitt fina hjärta! <3
saknar hästarna så mycket nu på sommaren!

I alla fall så skulle vi försöka cykla hem en snabbare väg men vi tandade långt ute i Valbo -.-'
Stannade och tog en pizza och blev bjuden på en till :O
Helt insane!
Så tog det ytterligare typ en timma att komma hem -.-'

Men nu ska Esther fixa mina byxor, vi ska duscha sen ska vi fixa våra naglar!
Säg Walla!

Hej då! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar