tisdag 15 januari 2013

Woops!

Nä, blogga kanske inte är det jag prioriterar högt just nu eller?!
Trotts att man alltid har telefonen i handen så blir det inte så xP

Men just nu är jag på väg mot halkkörning..Kuuul!
Snart så har man kortet i handen också! (Hoppas vi;))

Är ganska trött i kroppen nu, har tränat hårt de senaste dagarna men det är ju så himla kul!
Har bland annat gått vidare från mina favvojeans till nya eftersom de andra är på tok för stora och jag bara tappar dem!
Men de ligger kvar i garderoben för lite slit och släng syfte! ;)
Kanske går att krympa dem vad vet jag!

Sitter i en varm liten minibuss nu i alla fall och käkar godis från viktväktarna!! :O (vet inte bra men var så sugen och har tråkigt!)
Ikväll blir det nog att ta det lugnt eftersom jag skulle vila i helgen men tränade ändå! x)

Jaja, hörs hej!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar