fredag 11 januari 2013

Fredag

En hel vecka har snart gått!!
Det går så sjukt fort!
Idag blir det praktik hos Erika och för en gångs skull sitter jag inte och tokfryser på bussen! :D
Idag blir det nog en bra dag! :)

Tisdag var det skola, gjorde inget speciellt!
Onsdag, spinning pass på specialidrotten! Jobbigt men kul! ;) sen hälsade jag på Esther som blev 17 bast! :D

Igår var det högbo dag med dressyr.
Jag fick vara försökskanin på en liten häst som heter Sally. Stressad som få och sprang på som en tok men söt!
Tog ett tag att få henne lugn i galoppen och så fort jag glappade i min position så blev hon jätte stressad men det var ändå helt okej!
Missade min körlektion eftersom det var snökaos så då åkte jag och Linnea och körde aerobic istället :D
AAAAAS KUUUUL!!

Nu ska jag njuta av musiken i öronen på bussen ut!
Ha det gött!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar